Bestaat er ook een bouwvakkers-onderbroek?

Een onderbroek/boxen die hoog blijft zitten en dus niet afzakt als je bukt of zit

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Mode
3.6K

Het beste antwoord

Er is een onderbroek ontwikkeld die het zogenaamde bouwvakkersdecolleté aan het oog onttrekt. De bilspleet die menig man tevoorschijn toont wanneer hij zich voorover bukt, zou worden bedekt door een onderbroek die bestaat uit katoen en spandex, waardoor ze aanvoelt als een tweede huid.

Volgens de ontwikkelaars is de broek getest op ruim 6.000 mannen. Een speciaal ontwerp zorgt ervoor dat de onderbroek in acht verschillende richtingen kan stretchen, en zodoende de bilspleet te allen tijde bedekt. De bilnaadvermijdende onderbroek gaat 15 euro kosten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Lijkt me niet. Bouwvakkers zijn toch niet anders dan andere mensen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het probleem is op telossen door het dragen van panty broekjes jammer genoeg heb ik ze in nederland nog niet gezien maar in het buitenland zijn ze verkrijgbaar in alle kleuren en maten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maak er bretella's aan vast
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De befaamde bilspleet van bouwvakkers kan door jouw vraag tot het verleden gaan behoren!

De mannen moeten zich dan wel laten verleiden tot het aanschaffen van een nieuw soort onderbroek, die jij zocht, die nooit afzakt.

Een woordvoerder van het Engelse bedrijf Jockey is er van overtuigd dat de onderbroek de bouwvakkersbilspleet zal doen verdwijnen uit het straatbeeld. Dit schrijft de Belgische krant Het Laatste Nieuws.

Jockey gebruikt voor de onderbroekenlijn 3D Innovations katoen en spandex in speciaal ontwerp dat ervoor zorgt dat de broek in acht verschillende richtingen kan stretchen. Hierdoor hoeft de onderbroek nooit meer van de heupen te zakken. De bilspleetvermijdende onderbroek kost 15 euro.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat heet middelbroek en geen heupbroek...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
gewoon een fatsoenlijke riem op die broek.. opgelost... of een overal aandoen