Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft lippenbalsem nu echt zin?

Zijn mijn lippen nou schraal en wordt dat minder door de lippenbalsem, of raken ze eraan gewend dat ik steeds lippenbalsem opsmeer en voelen ze daardoor steeds schraler aan?
Ik gebruik het spul nu al een jaar of 15 en denk niet dat ik er ooit nog van kan afkicken, maar ik vraag me wel af of het hele idee van lippenbalsem niet alleen maar is verzonnen door slimme productmakers ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
824

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nou het heeft wel tijdelijk zin, maar je moet het niet te vaak gebruiken. Dan worden je lippen verslaafd en kunnen ze niet zonder. Of ja, als je dan even niet smeert, drogen ze uit. Net als bij mij...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ja, voor mij werk het wel. ik gebruik het een jaar of 3 en mijn lippen zijn nog steeds erg zacht.
misschien ligt het aan je merk lipbalsem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja... dat help uitdrogen te voorkomen en helpt tegen de zon (en kou)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik altijd purol en heb dan geen last meer van droge lippen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vet heeft de eigenschap water af te stoten. Dus ik zou zeggen juist niet doen. Als je er vet op smeert voelt het even minder droog, maar drogen je lippen juist uit.

Als het spul gemaakt is van andere, niet waterafstotende bestanddelen gaat dit niet op..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf Labello als ik naar buiten moet terwijl het koud en/of winderig is.
Als m'n lippenn al schraal of pijnlijk zijn, gebruik ik Blistex, maar dat is maar zelden. Het helpt wel goed als ik dan een dag of zo regelmatig daarmee invet.
Verder gebruik ik het eigenlijk zelden (maar misschien maakt de vorm van je lippen ook uit: als je volle, 'uitstulpende' lippen hebt, staan ze meer bloot aan weersinvloeden dan wanneer je dunne lippe hebt, gok ik zo).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding