Hoeveel kost het ongeveer bij een goede, niet al te dure kapper om lang en fijn haar te ontkleuren, plus te verven?

Dan heb ik het niet over de Cosmo kappers, maar meer de standaard kappers.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij koste alleen verven: 39 euro.,.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben heel tevreden over brainwash
En aangezien je lang fijn haar hebt kan je het beter afknippen want ontkleuren is zo slecht, dat je een grote kans hebt dat het afbreekt.
Zijn high lights niet een optie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik schat ergens tussen de 4,594 en 4,685 miljard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben dan 75euro kwijt.....

Antwoorden (2)

Bij brainwash is elke behandeling 15 euro.
Wassen en knippen 15 euro en als je het wilt laten verven komt er 15 euro bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb slechte ervaringen met Brainwash, ten eerste wouden ze niet ontkleuren (vanwege het risico voor het haar), ten tweede verfde ze het meteen met de kleur die ik wou, in de hoop dat het zou pakken; niet dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee,maar meer van horen zeggen dat ze goedkoop zijn.
kappers hanteren hun eigen prijzen. ik woon in een grote stad en in iedere straat vind ze minstens 3 kappers, dus de prijzen vallen dan mee. ik vermoed dat je bij de gewone kapper 'om de hoek' zo'n 40,- á 50,- kwijt bent. ik raad je aan om naar een Turkse dameskapsalon te gaan, die hebben heel veel ervaring met ontkleuren en verven en maken er geen poespas van!