waar vind ik een handtas/schoudertas met een soort krantenartikels erop en de amerikaanse/engelse vlag?

hij mag niet zo duur zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Antwoorden (3)

Xenos en action met kranteartikels
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vlag weet ik niet
Ik heb er laatst eentje besteld op www.stylight.nl,
Er staan er meer op maar dit vond ik de leukste!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb laatst een hele mooie tas gezien met Amerikaans/Engels vlag bij www.jencha.nl ik ben er helemaal weg van ;) ik heb daar al eerder iets besteld en ze zijn super snel met bezorgen...en kreeg nog een leuke kortingsbon ook hihi