Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik in veel kleuren gewone effen dames t-shirten kopen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet dat primark in het zomerseizoen mooie t-shirten heeft, maar die liggen er nu niet. Ik zoek een winkel waar t-shirts in veel kleuren zijn, voor onder mijn kleding, die niet bedrukt hoeven worden en onder de 4 euro kosten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het voor ónder de kleding is maakt het model niet uit. Ik koop de kleinste maat heren t-shirts of grootste maat jongens t-shirts bij de Wibra en de C&A. Daar pas ik met mijn maat 38/40 prima in. Damesshirts hebben van die koude wijde halzen, die mij bovendien niet staan. Genoeg keuze in kleuren in die winkels, en niet duur. Wel 100% katoen, en goed wasbaar.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb bij de Zeeman laatst heel veel shirts zien liggen. De Hema heeft ook veel korting de laatste tijd op de basics, en Wibra heeft ook leuke dingen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Bij de hm ! Ze hebben een " basic lijn" die kan je terug vinden op de site ! Www.hm.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat mag hm zijn? Bedoel je niet H&M? !!!
Je zou eens bij basics kunnen kijken, bij meerdere afnames krijg je scherpere prijzen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding