waar kan ik in veel kleuren gewone effen dames t-shirten kopen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet dat primark in het zomerseizoen mooie t-shirten heeft, maar die liggen er nu niet. Ik zoek een winkel waar t-shirts in veel kleuren zijn, voor onder mijn kleding, die niet bedrukt hoeven worden en onder de 4 euro kosten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Als het voor ónder de kleding is maakt het model niet uit. Ik koop de kleinste maat heren t-shirts of grootste maat jongens t-shirts bij de Wibra en de C&A. Daar pas ik met mijn maat 38/40 prima in. Damesshirts hebben van die koude wijde halzen, die mij bovendien niet staan. Genoeg keuze in kleuren in die winkels, en niet duur. Wel 100% katoen, en goed wasbaar.
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb bij de Zeeman laatst heel veel shirts zien liggen. De Hema heeft ook veel korting de laatste tijd op de basics, en Wibra heeft ook leuke dingen.
10 jaar geleden
Bij de hm ! Ze hebben een " basic lijn" die kan je terug vinden op de site ! Www.hm.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat mag hm zijn? Bedoel je niet H&M? !!!
Je zou eens bij basics kunnen kijken, bij meerdere afnames krijg je scherpere prijzen!