weet iemand waar je een goedkope echte ice watch kunt kopen ? graag de link en prijs erbij

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Echt goedkoop is het enkel als je een nepper koopt via marktplaats. Zelf ook gedaan. Voor 10 euro zelfs inclusief bewaar doosje. Verschil is absoluut niet zichtbaar. Enige verschil wat ik merkte was de kwaliteit vd. Bewaar box die was van dunner plastic en het knopje om de tijd en datum ver stellen voelt minder kwalitatief aan. Zijn véél aanbieders dus zelf even zoeken op marktplaats. Goedkoper dan 50 euro is sowieso nep
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet wat jij goedkoop vind en welk model jij zoekt maar via beslist.nl vind ik ze al vanaf 59,95 Euro.