Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Meer klitten door highlights?

Sinds ik highlights heb, lijkt het dat ik meer klitten heb. De klitten die ik heb zijn vaak blond (door de highlights). Komt dit door de highlights of vallen de blonde klitten meer op (bij nat haar)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je je haar laat hihglighten, dan laat je het bleken/blonderen. Door het blonderen wordt je haar een stuk droger. Vandaar dat je klitten hebt in je highlights, ze zijn een stuk droger dan de rest van je haar. Ik had het ook toen ik highlights had. Ik mijn borstel zaten ook alleen blonde haren, bijna geen bruine. Verzorg je blonde lokken dus goed met een goed haarmasker en af en toe een amandelolie maskertje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je highlights hebt, verf je stukjes van je haar. Als je je haar verft gaat het dood en voelt het ook heel droog aan. Dood haar klit meer dan normaal haar. Dus ja, het komt door je highlights ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haar is al "dood" op het moment dat het uit het haarzakje komt hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar met dood haar wordt er bedoeld dat je gespleten/gebroken haarpuntjes hebt en dat er onderaan ook een witte 'stip' zit.
Je haar is opgebouwd uit allemaal schubben, een soort dakpannetjes, om het haar te ontkleuren, worden die schubben opengezet, zodat de substantie erin kan, als die schubben niet goed gesloten worden, krijg je een soort weerhaakjes in je haar, net als een vishaak, dat blijft in elkaar hangen en dus klitten, je kunt dit oplossen door gladmakende produkten te gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding