Welk merk jeans verkoopt broeken met een hogere taille, zodat de "rolletjes" verborgen blijven en met toch smalle pijpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Street one
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn dan wel officieel positiebroeken, maar ze zitten hartstikkelekker, en ze zien er erg leuk uit je rolletjes zijn dan ook niet te zien! Je trekt ze eigenlijk gewoon als een soort legging aan! een voorbeeld van een leuk positiekleding merk is mamalicious of noppies maar van een goedkoper merk zoals h&m ofzo kan natuurlijk ook!
Ze hebben er ook skinnyjeans van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eigen merk Canda van C&A.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Suzy Q, hippe broeken met iets hogere taille.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
esprit/mexx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe maar duur hierboven, haha!

Ik zou lekker naar M&S gaan of Miss Etam! Daar hebben ze ruime keuze aan broeken mét een hoge taille! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yes I know maar die hebben niet van die mooie smalle pijpen en ik wil mijn inmiddels weer slanke benen weer mooi laten uitkomen!
:-)
herenbroeken hebben vaker een hoge taille!