Waar kan ik een mooie glitter/glamour cocktailjurk kopen voor WEINIG geld?? (of huren)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Antwoorden (7)

Bij een gelegenheidswinkel kun je deze kleding kopen en huren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik weet niet waar je woont maar kijk eens op startpagina gelegenheidskleding.
12 jaar geleden
Bij 24 Kingstreet / Dreamdresses in Arnhem! Daar hebben ze gala- en feestjurken in alle soorten en maten.

Koningstraat 24
6811DG Arnhem
info@dreamdresses.nl
http://www.24kingstreet.nl/avondjurken.html

Routebeschrijving naar Dreamdresses.nl

Met de auto:
Rijden naar centrum van Arnhem en volg dan de borden "parkeren"
Volg deze net zolang tot u -parkeren BROERENSTRAAT- ziet staan. Volg deze en als u daar in of bij heeft geparkeerd loopt u zo de Koningstraat in. Wij zitten vlak naast de Biblotheek aan de noordkant.
Let op, sommigen lopen verkeerd omdat de nummering niet klopt. Dus niet richting de kerk en Dudok maar de Koningstraat in! Het is max 5 minuten lopen dus anders even bellen of vragen.De nummering klopt namelijk niet!

Met de trein:

Verlaat het station aan de cemtrumzijde en neem de roltrappen naar beneden.steek de straat over en ga langs het ingkantoor de Jansstraat in.

Dan loopt u door tot de Hema , daar gaat u links af de Ketelstraat in. Deze loopt u door, voorbij de Bijenkorf tot u op een soort rotonde komt met rechtvoor u Esprit. Hier gaat u rechtsaf langs cafe "chez Armand" (tip: met de lekkerste koffie van Arnhem)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker als je in Limburg woont.
Of in Groningen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker kinderachtig om daar een minnetje voor te geven.
Bij Dreamdresses in Arnhem.

www.dreamdresses.nl
12 jaar geleden
Zoek naar
tweedehands kledingwinkels waar je woont.

Zoek naar
kledingverhuurbedrijven waar je woont.

Kijk bij Bonprix.
Leuke lange avondjurken voor nog geen 50 euro.
Kort zelfs vanaf 25 euro.

http://www.bonprix.nl/categorie/voor-haar-jurken-korte-avondjurken/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bon prix heeft wel een redelijk lange levertijd altijd. ik plus of min verder niet
Je zou kunnen kijken bij Primark (in Rotterdam en Hoofddorp) of bij H&M, deze winkels hebben rond november-december vaak een speciale partycollectie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek het in je eigen omgeving. Misschien is er bij jou in de buurt een kringloopwinkel. Kijk anders eens op gratisoptehalen of gratisaftehalen.nl en op buurtlink.nl. Je kunt daar ook gratis oproepjes plaatsen voor wat je zoekt. Ietsje duurder is marktplaats; daar heb ik wel eens 10 kledingstukken gekocht voor € 20,-. Succes en alvast veel plezier met je feest :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook online bestellen op Nelly.com (erg voordelig & gratis verzenden)