Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik BH's maat 80AA kopen/bestellen?

Beetje moeilijke maat, er is wel 75AA, maar dan is de band te strak en bij 80A zijn de cups te groot. In de Livera of Hunkemoller oid kan ik ze niet vinden...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook van die kleine tussenzet stukjes voor achter tussen de sluiting, dan wordt de band wat wijder. Misschien is dat een oplossing? Waar je jou maat bh`s kunt kopen kan ik je niet vertellen, heb ik geen ervaring mee, sorry. (Heb zelf cupmaat G!)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goeie vraag!
Ik zoek er altijd al naar. De BH's van HEMA (tienerlingerie) hebben de band te strak/of cups te groot, idem bij H&M. Zelfs de 'echte' lingeriezaken verkochten me een te grote cupmaat, omdat ze gewoon niet anders konden leveren.

Mijn tip: koop van de bandjes-verlengers bij een fourniturenzaak (of markt), deze verbreden de omvang zoveel je wilt en als je er niet teveel naar kijkt valt het bijna niet op!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord(+) ik heb net dezelfde tip als reactie bij de vraag geplaats, ik zag daarna pas je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
N.a.v. "als je er niet teveel naar kijkt valt het bijna niet op".
De verlenging zit dan toch bij de sluiting aan de achterkant en dat zie je toch niet. Je zoekt toch geen voedingsbeha met voorsluiting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@hajete: Klopt, maar soms heb je van die mensen die alles tot in detail zien en zich eraan storen als het niet perfect is. In dat geval kan je er maar beter niet teveel naar kijken :-)

Andere antwoorden (6)

Daarvoor moet je toch echt naar een goede lingeriezaak. Als zij het niet hebben kunnen ze de maat altijd nog bestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al eens bij de HEMA gekeken? In de tijd dat ik daar werkte hadden we ze wel, maar dat is al even geleden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze bijv. bestellen bij Dessous XXL. Is weliswaar een Duitse site maar ze verkopen in ieder geval je maat tegen naar mijn mening redelijke prijzen.

Hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.daintylady.co.uk/ misschien hier?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het makkelijkste is als je gewoon zo'n extra stuk band koopt, die je bij de aansluiting extra aansluit, daardoor krijg je een langere band. maar anders kan je evenop duitse sites kijken, hier zijn er heel veel. (ik weet er nu even geen, maar ik stuur straks wel een link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
80AA kun je lijkt me bestellen bij de site van hunkemöller! De Hunkermöller in Beverwijk raadt dat alle klanten aan die hun maat niet kunnen vinden, dus ik zou dat zeker proberen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding