Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Een string!
Staat véél netter onder een pantalon dan een slip!

Toegevoegd na 3 minuten:
De naden van de slip zijn zichtbaar als je die onder een pantalon draagt dit vind ik persoonlijk nergens op lijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeggen met deze koude dagen een slip .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
string. Dan zie je de contouren van de billen beter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ jij hebt er verstand van;)
Je moet aan doen waar je jezelf het prettigst in voelt.
Persoonlijk zou ik sowieso al niet kiezen voor een strakke pantalon en trouwens ook niet voor een string.
Maar er zijn genoeg mensen die zich daar wel prettig bij voelen en een slipje onder een strakke broek 'not done' vinden.
Ik kan me indenken dat mensen het niet mooi vinden dat je de randen van het slipje zo goed door je strakke broek kan zien. Oke. Maar net of je niet kan zien dat je een string aan hebt in zo'n strakke broek! En dat vind ik dan weer best sletterig staan, sorry.

Conclusie:
Trek aan waar jij je het prettigst bij voelt en als je niet kunt kiezen; koop dan geen strakke broek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een string vind ik meer voor in de zomer. Maar onder een strakke pantalon is een slipje wel lelijker. Wat mij betreft dus toch maar de string, ondanks de kou.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een string! Jaargetijde maakt me niet uit. Ik draag ondergoed niet om warm te blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder een strakke broek draag je helemaal niets, natuurlijk. Een slip zou teveel aftekenen, en een string komt er met die rare lage broeken van tegenwoordig gegarandeerd bovenuit. Voor zover een strakke broek al decent te noemen is, is het dus veruit het meest decent om er niks onder te dragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 inderdaad. Of nix of een damesboxer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh jee...wat en preutse typetjes hier allemaal ; drie minnen maar liefst....
Een damesboxer. Ideale dingen voor onder een strakke broek. Een slipje tekent zo af en een string zie je bovenin ook vaak zitten, maar een boxer tekent nooit af en bovendien zit het veel prettiger dan een string.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen slip, dat tekent zo, een string kan dan natuurlijk prima en wat ik zelf vaak doe is een hipster, die zie je niet of nauwelijks!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
slipje of je wilt voor gek lopen als iedereen naar je billen kan kijken? het is wat je zelf wilt maar waar ik vandaan kom doen ze gewoon een slipje aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zou de reden voor een strakke broek nou juist niet zijn dat iedereen naar je billen kijkt?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding