Er zit een hard stukje aan de binnenkant van mijn schoen dat drukt en blaren veroorzaakt. Wat kan ik hieraan doen?

Het gaat om wedge sneakers van synthetisch materiaal. Op de plek waar de lip binnen vastgemaakt is, is het iets “dikker” dan in de rest van de schoen. De veters losser strikken helpt niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
2.4K

Antwoorden (2)

Als de schoenen nog nieuw zijn terug naar de winkel, omruilen of geld terug vragen. Als ze al ingelopen zijn, even langs een schoenmaker, vragen of die er iets aan kan doen.
11 jaar geleden
Als het niet op een stiksel zit en het is bijv. rubber, dan kun je het wegvijlen met een nagelvijltje.