Zitten alle All Stars hetzelfde?

Zitten alle All Stars hetzelfde? Zou je dus, als je één paar hebt, via internet nieuwe kunnen kopen? Of zou je ze alsnog moeten passen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

als je dezelfde stoffen All stars wil, kun je er van uit gaan dat je altijd dezelfde maat hebt.

Mocht je willen wisselen van stof en bijvoorbeeld naar leer gaan, of met een extra dikke binnenvulling, is het handig om ze toch even te passen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

allstars zijn goedkope gympies met een aardig prijskaartje pasvorm is niet de eerste insteek van converse. dan moet je toch echt bij piedro of van bommel zijn. een zeflde maat zal dan ook hetzelfde zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
All Stars zitten niet altijd hetzelfde. Zoals eerder gezegd is het materiaal bepalend. Ook heeft de een soms een ander voetenbed dan de ander. Mijn eerste All Stars (alweer een paar jaar geleden...) zaten veel beter dan de huidige All Stars, ze lijken ze steeds eenvoudiger te maken... Qua maat verschilt het niks bij mij. Dus in die zin zou je ze gewoon kunnen bestellen. En kijk altijd even of je ze eventueel kan retourneren. Succes!