minder eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een week de citroensapkuur te doen. je krijgt dan een week (bijna) geen calorien binnen en valt ongeveer een kilo per dag af. Of het gezond en blijvend is, vraag ik me af, maar daar vraag je ook niet naar.

Het is wel even doorbijten, want leuk is de citroensapkuur niet (en ik spreek uit ervaring, alles ruikt na 3 dagen naar versgebakken croissantjes....)

Toegevoegd na 1 minuut:
mocht je t willen proberen, je kunt er alles over lezen in bijgaande link.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat gebeurt er ná die week als je weer gewoon gaat eten? Je metabolisme staat in de "spaarstand", met als gevolg dat je meer aankomt dan je afgevallen bent. Niet doen dus, is mijn advies.
paulus811
13 jaar geleden
Ik vermeld ook zo mijn bedenkingen bij de citroensapkuur, maar daar wordt niet naar gevraagd. Ik ken geen snellere manier om zoveel af te vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hongerstaken wil ook prima, maar dit lijkt me niet de categorie antwoorden die vragensteller nodig heeft ;-)
paulus811
13 jaar geleden
Maar hoe weet je welke categorie antwoorden Manoek nodig heeft? Ze vraagt hoe je zo snel mogelijk dunner kunt worden en daar geef ik antwoord op. Verder staat er niets, helemaal niets in de vraag. Enne, een citroensapkuur is toch echt iets anders dan hongerstaken hoor.
Door in een holle lachspiegel te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk. +1
Zo veel mogelijk bewegen en zo weinig mogelijk eten en dat dan zo lang mogelijk vol houden.
Waarschijnlijk ga je dan snel dood, maar dat is je vraag niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 erg effectief :)
VEEL water drinken en veel bewegen.:)
Ondertussen licht verteerbare dingen eten. Eten moet je. Maar drink continu water! Dan val je heel gauw af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In plaats van suikerdrankjes ga je water drinken!
Eet gezond, groente enzovoort. Spree met jezelf af minimaal een halfuurtje per dag te joggen. Hou elke dag bij hoeveel je weegt!
Eet inplaats van chipjes enz als tussendoortje tomaat of komkommer met zout, ook heerlijk!
En voor je het weet, pas je weer in die mooie jurk!

Toegevoegd na 1 minuut:
En, helaas... neem absoluut GEEN ijsjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik drink groene koffie en het schijnt te werken dat is bij iedereen anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jezelf dunner zien.

Een andere snelle methode is er niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet meer eten, alleen water drinken en fruit eten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
water drinken...gewoon eten en bewegen.
als je je buikje iets platter wil moet je huishoudfolie om je buik doen en dan gaan schoonmaken of dingen doen helpt bij mij super.
door dit ben ik in een korte tijd van 62 naar 56 gegaan en dat naar me zwangerschap
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een poosje helemaal niets te eten en vooral niet te drinken. Je lichaam bestaat namelijk vooral uit vocht, dus als je dat niet meer toedient en zoveel mogelijk afvoert word je heel snel dun. Maar het heeft nogal wat bijwerkingen.

En je gaat er ook nogal snel dood aan. Is dat je bedoeling? Ik overdrijf misschien wat maar als je een strandvakantie geboekt hebt en over twee weken superslank in de zon wilt liggen ben je echt helemaal verkeerd bezig als je supersnelle methodes gebruikt (die zijn er) om gewicht te verliezen. Hoe sneller de methode, des te meer ben je na een halfjaar namelijk aangekomen vergeleken bij je startgewicht van vóór je lijnpoging. Als je dat een paar keer achter elkaar doet is dat de snelste methode om binnen een paar jaar ziekelijke obesitas te krijgen. Is dat wat je wilt?

Zoek het liever in methodes die je blijvend kunt volhouden, de rest van je leven. En bedenk dat verreweg de meeste mannen een tikkie aan de mollige kant best aantrekkelijk vinden. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alleen brood eten, om de dag, dus ene dag normaal, dag daarna brood eten. Mag met beleg naar keuze, hielp bij mij erg goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weetje, sneller afvallen bestaat niet.
Ik bedoel je komt toch ook niet sneller aan.
Die kilo's wat nu te veel is, heb je ook opgebouwd.
Het heeft ook geduurd. Zie dit ook andersom.
Alles op z´n tijd.
Beter langzaam en gezond dan snel en gevaarlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minder eten en meer bewegen, het aloude adagio. Gezond is het echter niet ; eigenlijk moet je niet sneller willen afvallen dan je aangekomen bent, en een kilo per maand is vaak al te snel, tenzij je heeeel veel overgewicht hebt. Wat er sneller afgaat, beklijft maar zelden (of eigenlijk : blijft maar zelden lang weg).
Heb je al een goed gewicht en wil je om welke reden dan ook dunner worden, dan speel je met je gezondheid. Da's nooit slim natuurlijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als jij overigens eén van de vier meisjes op de foto in je avatar bent, is afvallen onder alle omstandigheden vermoedelijk een heel slecht idee : ale vier meisjes zijn nog in de groei, en bovendien hebben ze geen van alle overgewicht.
Anorexia heb je zo, en het is de meest dodelijke psychische ziekte, met een sterfepercentage van 50 (!!!!) %. (i.e. van de 100 meisjes krijgt er 1 anorexia, en daarvan geneest de helft. De rest bezwijkt er dus vroeg of laat onder. Allemaal hebben ze geweldige tips om snel dunner te worden, maar allemaal in de categorie : slecht advies).