Welke kleur haar past mooi bij een hele bleke huid in het najaar?

Ik wil mijn haar verven, ik heb blauwe ogen en sproetjes. Alle suggesties welkom.

Toegevoegd na 10 minuten:
Plaatjes / voorbeelden ook zeer welkom ;)

13 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is je eigen haarkleur?

Het beste antwoord

Rood of lichtbruin vind ik wel mooi. Dat past bij de bomen in die tijd van het jaar.

Toegevoegd na 2 uur:
Dit soort lichtbruin had ik in gedachte:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

dan zou ik een koper kleur kiezen met een goud blond kleur leuk 2 kleuren door elkaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb toch vaak het idee dat de eigen kleur het beste past. Een heel bleke huid wordt bij een donkere haarkleur vaak nog bleker, zodat iedereen gaat denken/vragen of je pas ziek bent geweest
13 jaar geleden
Ik vind met sproetjes bruin/rood haar erg leuk. Het past ook bij de herfst vind ik :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn jullie een tweeling soms
+1
zelf ben ik bleek en heb sproetjes van nature ben ik rood maar vind het afschuwelijk ik verf het blond zodat het goudblond word
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Zie je dan nog rood erdoorheen? Kun je de kleur laten zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben net gedoucht moet eventjes wachten tot het droog is dan maak ik een foto.
Kastanje kleur, maar dan wel de ogen er op aanpassen en de goede tas meenemen zodat je een geheel krijgt.
Ook de keuze van je accessoires is belangrijk. Dan moet je met de goede kleding erbij. goed voor de dag kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Kun je een voorbeeldje geven van kastanje kleur? Met tas bedoel je een gewone hand schouder tas?
Hoe rooier hoe mooier.
Prachtig bij een lichte huid en blauwe ogen.
Als het haar dan ook nog lang en dik is, is het helemaal af.
Ook de sproeten erbij zijn leuk.
(vroeger dacht ik dat dat de roestige uiteinden waren van stalen zenuwen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rood is wel mooi, maar je wordt er wel bleker van, dus met rood moet je oppassen. kies dan in ieder geval een warme tint, dus kastanjerood ofzo.
Annswers
13 jaar geleden
@ Koole122 ; vroeger dacht ik dat dat de roestige uiteinden waren van stalen zenuwen; grappig!
Heel donker bruin, wat net tegen zwart aanligt en dan met highlights. Een vriendin van mij heeft het ook, staat echt mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
licht bruin
oranje/rood
goud/blond

of ergens daartussen

succes!!