Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik zo'n hip bruin leren jasje waar iedereen mee loopt? ~check de link in de beschrijving.

ik zie altijd heel veel meisjes met zo'n superleuk hip bruin (nep) leren jasje. (ik zou graag nep leer willen. echt is me te duur.) die zijn al een tijdje in en ik wil al een lange tijd zo eentje. maar het probleem is, waar koop ik die? het klinkt heel raar maar ik kan ze nergens vinden. niet op internet, niet in de winkels. ik heb alles afgezocht. ze hebben wel jasjes die ongeveer in de buurt komen, maar die hebben dan zo'n ronde kraag en dat wil ik niet. soms dan vind ik er eentje, maar dan.. 100 euro! belachelijk. niet meer als 60 euro graag. op zalando had ik eentje besteld, maar, te groot! en xs krijgen ze niet meer want de hele jas is weg uit de collectie. heb ik weer. please, help me? zo moet hij eruit zien, niet persee die kleur, maar wel het model zo: http://www.vergelijk.nl/jas_blazer/only/oslo_leren_jas_bruin_15056456/

Toegevoegd na 40 minuten:
roermond heeft werkelijk niks..

Toegevoegd na 17 uur:
mn moeder wil niet naar maastricht met mij omdat ze de weg niet kent en ze niet weet waar ze moet parkeren. en mn vader haat shoppen.
pff. ):

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de mijne voor maar 30 euro gekocht op de markt in Vleuten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb echt geen idee waar dat ligt. ):

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

veromoda hangt er vol mee..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, echt niet. ze hebben er alleen van 100 euro, en met ronde kragen en die zoek ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, misschien heb ik het mis. bij mij in limburg bij de vero moda niet, maar bij jouwe misschien wel. in welke plaats staat jouw vero moda?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vlissingen in Zeeland is dat ! kheb er zelf zo eentje gehaald daar.. exact zoals op je plaatje.. 50 euro wastie toen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zeeland is wel ver. maar dat maakt niet uit. 50 maar? dan moet ik daar maar eens naar toe!
Ik zag er een paar in de coolcat hangen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Berschka!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor kids bij h&m misschien hangen ze er ook bij volwassen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat als je een keertje goed maastricht in gaat je er zat vindt! Vero Moda, Only, h&m ongetwijfeld, Bershka, en de Lady Sting heeft ze vast ook wel!
de laatste keer dat ik in Maastricht was heb ik volgens mij de meeste van die winkels wel gespot :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze bij de C&A zien hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stond bij de vraag dat ze niet van internet wilde hebben
H&M heeft ze ook!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de h&m , daar heb ik mijn jasje vandaan. ook heb ik ze bij de america today en bershka zien hangen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij H&M hebben ze heel veel soorten en ik heb de mijne bij de Sting gekocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag aan een vriendin van je of iemand die je kent of ze zo een jasje mee willen brengen van Pimkie of Apple of ... moet toch kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding