Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet ik mijn Philips sensotouch 3D rq1280 om de maand reinigen met het reinigingssysteem of elke dag?

De gebruiksaanwijzing is nogal vaag, alleen maar plaatjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In de vraag en antwoord rubriek staat, als antwoord op de vraag hoe vaak je de reinigingsvloeistof moet vervangen:

"Wanneer moet ik de reinigingsvloeistof in het Jet Clean-systeem vervangen?"

"Als u het systeem dagelijks gebruikt om uw scheerapparaat schoon te maken, dan moet u de reinigingskamer ongeveer één keer per 15 dagen bijvullen".

Eén keer per maand reinigen lijkt me dus erg weinig, maar misschien is 1 á 2 keer per week een mooie tussenoplossing?
Op dezelfde pagina kun je trouwens ook even met iemand van Philips chatten of ze een e-mail sturen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Fabrikanten dikken het vaak nogal aan om zichzelf in te dekken. Nederland heeft erg zacht water en zolang je het apparaat na elk gebruik normaal schoonmaakt kan het best eens per maand.

Vaatwassers Wasmachines Koffiemachines Waterkokers Stoomstrijkijzers etc. etc. overal zeggen de fabrikanten gebruik schoonmaakmiddel X (wat ze ook nog eens geld oplevert) terwijl vaak kalk niet de oorzaak is, Maar goed baad hert niet dan schaad het niet!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding