Is er een gel of hairspray die je haar gelijk in het gewenste model zet?

Alsof het gelijk bevriest zeg maar.

Wanneer ik de sterkste en duurste gel koop blijft mijn haar toch weer terugvallen terwijl ik het omhoog wil hebben. Terwijl de commercials zweggen dat je er elk gewenste effect mee kan krijgen.

Of moet ik mijn hoofd een half uur onderste boven houden..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken er wel eentje ik weet niet meer hoe het heet
het ligt wel puntje van mn tong die word xD
iets met een g.. ><
g...
ga.... ofzo? ik weet niet meer xD
meeste emo's of andere mensen die scene kapsel hebben gebruiken dit hairspray. Dat weet ik wel ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Komisch hoor :)
Laat wel even je kapsel zien als het je gelukt is!

Antwoorden (5)

Ligt er aan hoe lang je haar is
kijk naar mijn plaatje, dat is mijn haar. Ik gebruik gewoon wax [ik dacht andrelon] en dan kan ik de achterkant omhoog zetten. Maar onbeweeglijk blijft het niet, dat is als ik de hele pot er in zou doen en dan voelt het alsof ik er opgedroogte lijm in heb gestopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yeaaaa ik weet het woord :D Lol XD

is gatsby een optie? ;o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog nooit van gehoord xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan ik best geloven xD
komt uit azië.
die japanners gebruiken het vaak wel voor hun haar xD
die een beetje op scene's lijkt ;o ps: leuke haar 8D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh wauw dan lijkt het me wel goed hun haar zit altijd perfect =O
Dankje 8D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alsje ;o
ken je the gazette? <3 xDD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha alleen van naam, hoezo?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooh weet niet x'D
vroeg me alleen af ;o
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
OK xD
Je ziet wel van die reclames op tv.. Vraag me echt af of het echt is.

Bij Action verkopen ze (volgens de verpakking) super stevige gel. Je kan het proberen. Het is niet duur daar en soms van een goed merk.

Ik had een vriendin die supergel had en het haar bevroor echt, maar als ze gel in haar hand had, had ze geen tijd om snel het dopje erop te draaien. Zo stevig was dat spul.
Geen idee hoe dat heette, volgens mij was die paars van kleur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op vochtig haar gel gebruiken. Met je handen de richting op.
Het zou kunnen zijn dat je haar te lang is. Of te dik.
Ik zou je aanraden om even in de spiegel van de kapper te kijken. Zo krijg je en advies en je tekortkoming is voltooid.
Daarna kan je het zelf doen.

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik van het merk Parucci (bij de kapper te koop) en heb een pot push-up wax en een pot funky styler. Van allebei een kloddertje in je handen door elkaar mengen en je haar in model brengen, blijft prima zitten! Ik heb krullend haar en krijg het hiermee toch in een soort punk kuif...