Is er een gel of hairspray die je haar gelijk in het gewenste model zet?

Alsof het gelijk bevriest zeg maar.

Wanneer ik de sterkste en duurste gel koop blijft mijn haar toch weer terugvallen terwijl ik het omhoog wil hebben. Terwijl de commercials zweggen dat je er elk gewenste effect mee kan krijgen.

Of moet ik mijn hoofd een half uur onderste boven houden..

Weet jij het antwoord?

/2500

Ligt er aan hoe lang je haar is kijk naar mijn plaatje, dat is mijn haar. Ik gebruik gewoon wax [ik dacht andrelon] en dan kan ik de achterkant omhoog zetten. Maar onbeweeglijk blijft het niet, dat is als ik de hele pot er in zou doen en dan voelt het alsof ik er opgedroogte lijm in heb gestopt.

Yeaaaa ik weet het woord :D Lol XD is gatsby een optie? ;o

Je ziet wel van die reclames op tv.. Vraag me echt af of het echt is. Bij Action verkopen ze (volgens de verpakking) super stevige gel. Je kan het proberen. Het is niet duur daar en soms van een goed merk. Ik had een vriendin die supergel had en het haar bevroor echt, maar als ze gel in haar hand had, had ze geen tijd om snel het dopje erop te draaien. Zo stevig was dat spul. Geen idee hoe dat heette, volgens mij was die paars van kleur.

Op vochtig haar gel gebruiken. Met je handen de richting op. Het zou kunnen zijn dat je haar te lang is. Of te dik. Ik zou je aanraden om even in de spiegel van de kapper te kijken. Zo krijg je en advies en je tekortkoming is voltooid. Daarna kan je het zelf doen. Suc6

Ik gebruik van het merk Parucci (bij de kapper te koop) en heb een pot push-up wax en een pot funky styler. Van allebei een kloddertje in je handen door elkaar mengen en je haar in model brengen, blijft prima zitten! Ik heb krullend haar en krijg het hiermee toch in een soort punk kuif...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100