Wat is de officiële naam van het ruitjesmotief met de kleuren lichtbruin, rood en zwart?

Dank voor al jullie antwoorden!

Picture for question
Antoni
15 jaar geleden
in: Mode
4.5K

Het beste antwoord

AWM
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het camelkleurig met zwarte, witte en rode strepen patroon dat synoniem staat voor Burberry werd het eerst gebruikt als een voering voor hun trenchcoat in 1924. Sinds 1967 heeft Burberry het patroon, dat nu geregistreerd staat als hun handelsmerk, gebruikt voor hun andere producties zoals paraplu's, petten en tassen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Mja. Dus je dacht: Ik zal dat antwoord even in Wikipedia stoppen en dat weer posten.
Proficiat, weer een punt erbij.
Burberry-motief
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
houthakkersmotief
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De benaming is Burberry ruit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Burberry dat heel veel gecopieerd wordt in china.was elitair nu niet meer.