kan mij iemand zelfde soort t-shirt vinden maar dan voor mannen?

Ik zou graag een T-shirt met deze kleuren willen vinden maar het probleem is dat ik deze t-shirts alleen voor vrouwen tegenkom. http://www.amazon.de/gp/product/B0094BBYVU/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A3JWKAKR8XB7XF
kan mij iemand zelfde soort t-shirt vinden maar dan voor mannen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet het ook in die kleuren zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
''Ik zou graag een T-shirt met deze kleuren willen vinden'' Ik gok van wel ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja,nu zie ik het pas. :-)))))) Ik denk dat je deze alleen voor vrouwen kunt kopen,een zelfde soort is er wel in polo,maar daar zijn de kleuren toch iets anders van. http://www.zalando.de/timberland-poloshirt-multicolor-ti122d00j-205.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk die vind ik een stuk beter dan het gegeven antwoord.

Antwoorden (1)

Helemaal dezelfde gaat moeilijk worden, maar wat betreft de kleurstelling komt deze behoorlijk overeen: http://www.zalando.nl/supreme-being-row-t-shirts-basic-multicolor-s4522d00m-917.html
Is op dit moment zelfs in de reclame...
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord maar wat een vreselijk lelijk ding, ik zou geen enkele man serieus nemen in zo'n shirt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kun je niet gewoon een vrouwenshirt kopen maar dan bijv. in de grootste maat? Het verschil tussen vrouwen- en mannenshirts is vaak toch erg klein.