Hoe kan ik mijn uiterlijk nog beter perfectioneren? ( jongen )

Ik ben al bezig met een beugeltje, als ik daarmee klaar ben ga ik speciale tandpaste gebruiken die tanden bleekt ( werkt echt, zelf gezien! ) Tanden vind ik belangrijk. Ik heb ook verschillende haarstijlen geprobeerd en de beste uitgekozen. Uiteraard gebruik ik ook gel. Ik experimenteer ook een beetje met zelfbruiner. Binnenkort laat ik gaatjes schieten en koop ik kleine nepdiamanten oorbellen. Qua kleding koop ik gewoon wat ik mooi vind, ook als het merkloos is, of kleding van een onbekend merk. Hetzelfde doe ik met schoenen. Ik vol niet echt de mode. Ik fitness & jog regelmatig. Maar ik ga niet voor het enorme sixpack, dat vind ik lelijk. Maar een beetje gespierde armen en benen vind ik wel mooi staan. Ik gebruik ook de hele dag labello, anders zijn mijn lippen extreem droog. Ik zou nooit mijn wenkbrouwen epileren, dus daar geen reacties over a.u.b. PS. ik ben geen homo ofzo, maar ik wil er wel goed bijlopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.2K

Het beste antwoord

Hoi knull,

Als je zoveel bezig bent met je uiterlijk, dan hoeft dat niet te betekenen dat er van alles mis is met je zelfvertrouwen en dat je innerlijk niet zou deugen. Dat maak ik nergens op uit je verhaal. Ik wil je met alle liefde een aantal tips geven, maar dat is wel gebaseerd op míjn persoonlijke smaak, dus dat hoeft helemaal niet te betekenen dat jij het ook iets vindt. Komt-ie:

1. Iets doen aan eventuele overbeharing (bijvoorbeeld borsthaar).
2. Een gezonde leefstijl geeft je een frisse en gezonde uitstraling; eet voldoende (niet te weinig of te veel), eet gezond, ga regelmatig de frisse lucht in en beweeg voldoende.
3. Wat ik persoonlijk een enorme afknapper vind en wat ik met 'ordinair en patserig' associeer zijn die vreselijke diamanten oorbellen :( Mijn mening; verwijder die z.s.m. en laat je oren voor wat ze zijn.
4. Merkloos vind ik geen probleem, maar nepmerken is 'not done' en staat voor mij heel armoedig. Dus als je hier over beschrikt; laat je fake burberry petje, je nep allstars en je nep-weet-ik-veel-wat thuis. Daarnaast; als je dan al perse diamantjes wilt, ga voor echte. Ik zal hier veel minnetjes op kunnen krijgen door dit te zeggen, maar ik heb altijd iets van áls je het doet, doe het dan goed.
5. Zorg dat je er naast mooi, ook schoon uitziet. Bijvoorbeeld; viezigheidjes onder nagels en in oren verwijderen. Elke dag douchen en het 'daar beneden' ook schoon houden.
6. Bij een mooi uiterlijk, staat een open en zelfverzekerde (niet te verwarren met arrogante) uitstraling.
7. Wat ik eigenlijk mooier vind dan die gel-koppies; een jongen met wat meer, speelser haar. Zelf ben ik dol op een bos krullen bijvoorbeeld. Dus ben je gezegend met mooi haar, laat het dan zien. Te veel gel geeft al gauw een gladde uitstraling.
8. Ik had het net al over dat ik nep niet mooi vind bij kleding en sieraden. Dat geldt ook voor je uiterlijk. Mooie witte tanden zijn mooi, evenals een bruin kleurtje, maar zodra dit er niet echt uit is, is het ook niet meer mooi. Subtiliteit siert je.
9. Labello gebruiken doe je niet in het openbaar. Als ik een jongen de hele tijd zijn lippen zou zien stiften, dan piste ik spontaan in mijn onderbroek dan wel string.
10. Niets leukers dan een jongen die er een beetje nonchalant uitziet: wind door de haren, een keer een wijd shirt, sneakers etc. Een ijdeltuit zijn, is iets anders als er uitzien als een ijdeltuit en dat laatste moet je niet willen ^^

Dat waren mijn tips. Hopelijk heb je er wat aan. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ik weet niet wie hier minnetjes voor gaat geven, maar afgezien van je 1e punt (een man is een man, en een man heeft haar!!!) ben ik het helemaal met je eens (als man zijnde nog wel)!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind de minnetjes nergens op slaan en vind het jammer dat de min-gevers zich niet laten horen :')
Altijd fijn, een toelichting. Ik heb het voornamelijk over borsthaar. Beenhaar en armhaar (ofzo) mag wat mij betreft met rust gelaten worden :P thanks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En gezichtshaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou liever geen baared als sinterklaas hihi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bovenstaande jongen is twaalf, ik denk dat hij nog niet op one night stand zit te wachten, maar op zijn eerste zoen :') Daarnaast heb je wel een beetje gelijk; het is inderdaad gezeur. Maar geef toe; hij vroeg er letterlijk om. Ik geef alleen antwoord! Met je laatste alinea ben ik het eens: verzorg je 'daar'altijd goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ben ik blij dat ik van een andere generatie ben......pffff
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U bent jonger dan mijn moeder en reken maar dat mijn moeder een ijdeltuit eerste klas was (mijn vader ook overigens). Dat is gewoon erg puber-eigen. Zijn maar weinig pubers die niet bezig zijn met hoe ze er uit zien. Hoewel vraagsteller wel bovengemiddeld is denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook puber geweest ;)
Maar hield mij en ik denk niemand van mijn generatie bezig met het scheren of harsen van schaamhaar.
Of, in het geval van mannen , ook nog het borsthaar. Maar elke generatie zal zijn eigenaardigheden hebben, maar ik blijf blij dat ik niet meer hoef te scheren dan mijn oksels en benen. En ik heb er ook nooit moeite mee gehad dat mijn man enkel zijn gezicht haar schoor en er na een dag hard werken niet al te fris meer uitzag
Bedoel dit niet als kritiek hoor, verbaas me er alleen soms over hoe belangrijk uiterlijk kan zijn, vroeger ook, maar ik heb het idee tegenwoordig toch meer.
En dan met name vrouwen die dan af kunnen knappen op bv witte sokken of zoals jij op nep oorbellen, ik denk dan....lekker belangrijk als hij maar koffie kan zetten :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig Visara, dat stelt me weer gerust :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, even voor de duidelijkheid:
Ik heb nóóit van haar gehouden en ik was er al vroeg bij en totaal geen 'tuttebel'die zich liet beinvloeden door de media. Ik vind het gewoon echt niet mooi. Daarnaast val ik op vrouwen en ben ik helemaal niet zo bezig met mannen. Maar áls ik een man zou willen, dan gaat mijn voorkeur uit naar een man op de manier hoe ik heb beschreven. Zelf vind ik schaamhaar iets heel erg ranzigs, maar dat heeft helemaal niets met de seksualisering te maken. Ik heb gewoon van nature een afkeur voor overbeharing en hou van goed verzorgde mensen. En ik denk dat met mij, nog veel meer vrouwen (en mannen!) zijn. Maar mensen moeten vooral doen wat ze zelf mooi / fijn vinden. Daar gaat het om.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL ik heb zo hard gelachen om het labello stukje... Ik heb ooit een jongen gedumpt omdat ie constant zat te stiften en ook nog met een dramatisch gebaar op de bank plofte met de mededeling "zucht, alles staat op knappen"... Verder, we vallen duidelijk niet op dezelfde types maar goed antwoord... +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+! hij vroeg om je mening en die geef je!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HAHAHAHA @ MissPrixie. Dank voor de plusjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dikke +!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben het helemaal met je eens. Ik hou ook absoluut niet van haar op de borst, "daar onder" en gezicht! Mijn vriend heeft zelf borsthaar en redelijke snelle haargroei maar hij scheert het gelukkig. Ik vind het ook gewoon niet mooi, en dat is altijd al zo geweest! Het trekt mij niet aan maar stoot mij eerder af! (Vind het echt lelijk en vies als een man een shirt aan heeft waar haartjes onder vandaan komen :S). Tevens zoent een baardje niet fijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hoeveelheid borsthaar zal bij een 12-jarige nog wel meevallen denk ik.
Verder een dikke Plus hoor!
Vooral voor je diamantenadvies!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank weer voor de +jes!

Andere antwoorden (16)

Een vlinderdasje erbij zou niet misstaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top idee +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:P
een gezicht wat zelfvertrouwen uitstraalt is aantrekkelijk, dus zolang jij je goed voelt over hoe je erbij loopt.. zie je er vanzelf goed uit.

verder, het juiste woord heet metro-sexueel... (verzorgde man die niet bang is voor wat zelfbruiner etc..)

dusja lekker sporten en doe je ding, als jij je goed voelt straal je dat uit.. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
++
M.u.v. de 'diamanten' oorbellen ben jij gewoon iemand die zichzelf goed verzorgt. Gewoon mee doorgaan.
Dit is natuurlijk heel persoonlijk maar perfectionisme vind ik doodsaai. Het zijn juist de imperfecties die mensen van elkaar onderscheiden en interessant maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar heb je een punt waar ik het mee eens ben :) +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ook mee eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dikke +
Misschien een cursus: Hoe ga ik met andere mensen om en wat is een juiste manier van bewegen.
Je kunt nog zo perfect zijn in uiterlijk qua kleding en verzorging, maar als je van nature niet geleerd heb hoe je met andere mensen om moet gaan, zul je nog eenzaam blijven.

Toegevoegd na 1 dag:
Nu we een dag verder zijn nog even een uitbreiding, vraag me eigenlijk af, WAAROM ben je zo met je uiterlijk bezig.
Dat je onzeker ben op die leeftijd is helemaal niet raar, en daar groei je overheen.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij met een mooi uiterlijk een goed beroep wil bereiken, zelf zit ik dan te denken richting acteur of iets in de modellen wereld.
Als dit je doel is dan zul je niet genoeg hebben aan een cursus bewegen of omgang met mensen.
Je zul je opleiding hier op af moeten stellen.
Wiskunde zul je niet nodig hebben, maar een goede taalbeheersing en Engels en Frans is dan handig.
Dus dan het advies:
-Wie ben ik
-Wat wil ik bereiken
-Wat moet ik daar voor doen en welke opleiding. (toneelschool of zo)
Succes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin. Jij gaat er vanuit dat deze jongen niet over genoeg sociale vaardigheden beschrikt, terwijl dit nergens is terug te zien. Iemand die veel met zijn uiterlijk bezig is, hoeft toch niet per definitie contact gestoord te zijn? Daarbij; hij zit in een leeftijd (puberteit), waarbij het uiterlijk een grote rol speelt. -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ImaginaryGirl, is dat zo? Ik lees zijn leeftijd nergens.. (opkomende acute blindheid wellicht)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las in een ander topic zijn leeftijd; twaalf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, wow.. pff.. 12 en.. naja.. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry hoor, ik bedoel echt niet contact gestoord, maar doordat hij zo met uiterlijk bezig is, vond ik dit een teken van onzekerheid.
En nu ik lees 12: Ja dan ben je onzeker, maar dan toch maar een cursusje bewegen.
Dan krijgt hij misschien 2 dingen in 1.
Over een paar jaartjes loopt er dan echt een mooie jongen rond, die misschien de capaciteit heeft om wat te betekenen in de modellen wereld.
Sorry dat ik het zo zeg maar als ik dit lees dan denk ik dat je een tamelijkonzeker persoon bent.

Niets mis mee met aandacht voor je uiterlijk maar ik denk dat hier wat meer aan de hand is waar je denk ik met een hoger prioriteit aan moet werken.
Voor de rest krijg je denk ik genoeg tips binnen....
12 jaar geleden
Laat die oorbellen achterwegen en volg de mode.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar slaat dat nou op? Als die jongen blij wordt van oorbellen, laat hem dan lekker zijn oorbellen dragen!? En waarom de mode volgen? Fck de mode en doe lekker wat je zelf leuk vind! Een eigen identiteit is vele malen belangrijker dan een boxer die wordt gepromoot door de een of andere afgelikte gozer in een bushokje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rjs88, idd! Helemaal mee eens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hele mode gebeuren vind ik maar onzin, ik draag gewoon wat ik leuk/lekker vind zitten.
Goed kijken naar een van de laatste foto's van Michael Jackson. Misschien is dat een idee voor je.
Trouwens ik zie bij een man liever een sixpack dan oorbelletjes met een diamandje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon jezelf goed verzorgen, en als je hip wil zijn de mode volgen. Kleren en haarstyle dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou... Soms zie ik van die mode-dingen en dan denk ik.. :?? What?... Ligt eraan! Wat hij mooi vindt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de mode volgen een eis om hip te zijn? Waar slaat dat nou weer op dan!?
Dan wordt je een wandelende etalagepop, dan ben je hip? Dan ben je gewoon een slaaf van een bepaald merk..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind ik ook hoor. Maar zo gaat het wel. Tenminste, als ik op school rondkijk...
beetje verzorgen en en smoking aan doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:0 +
door meer van jezelf te houden zoals je bent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste: beseffen dat perfectie niet bestaat. Jij bent erg bezig met je uiterlijk, experimenteer gewoon met wat je leuk vindt en kijk wat je goed staat en wat bij je past.

Ten tweede: om er goed uit te willen zien, hoef je geen homo te zijn, en ook al was je dat wel, nou en?

Ten derde: doe rustig aan met die Labello, als je dat spul te vaak gebruikt verschralen je lippen vooral, en zoals je het beschrijft is dat al het geval bij jou. Probeer het te beperken tot momenten dat het nodig is (als je in de wind fietst of de momenten dat je lippen echt al schraal zijn), en als je het voor het mooi doet, zoek dan een goede lipgloss.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Streven naar perfectie is vragen om moeilijkheden, zeker wanneer je het gaat zoeken bij je uiterlijk. Zo'n ‘prodent smile’, dat overduidelijke zonnebank- of bruin uit een tube kleurtje, en bling-bling in je oorlellen geeft je alleen maar een onnatuurlijk voorkomen. Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ik ben er overigens zeker van dat de meeste vrouwen overdreven ijdeltuiterij bij mannen maar niets vinden.

Als jij je gewoon goed verzorgt, jezelf bent en lekker in je vel zit, dan straal je werkelijk genoeg uit om voldoende aandacht te krijgen van de buitenwereld. Dit is immers neem ik aan de grote motivatie voor al dat gefriemel aan het uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je kleding bij de gelegenheid past, dus géén trainingspak bij een feest of begrafenis. Zorg dat je een paar goeie basics in de kast hebt hangen waarmee je combinaties kunt maken en zorg ervoor dat je altijd schoon bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik lotion en voor puistjes is clearasiel goed ik gebruik het zelf ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er verzorgt uitzien, regelmatig douchen en frisse uitstraling, schone nette kleding. Belangrijk ook netjes geknipte nagels. Geen gaatjes laten schieten, that's so 1990, vrouwen zijn nu vaker op zoek naar echte mannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mode :
Niet te strak maar ook niet te wijde broek.
met een leuk fel t- shirtje.
met een bruine riem en dan zo je t-shirtje bij de voorkant van je broek instoppen.
en van zo'n hoge sneakers.

ik weet niet hoe oud je bent,
maar ik ben 14 er zo lopen ze bij ons erbij.

en oja, vaak hebben ze ook zon pet op met zon rechte klep,
weet ef niet hoe ze heten :$