Hoe duur zijn All Stars in Amerika?

Ik ga naar Amerika, maar ik hoorde dat ze daar erg goedkoop waren. Weet iemand hoeveel?

Dank je!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
5.5K

Het beste antwoord

Kijk op de converse-site. 50-60 $. Niet veel meer dan 45€ als je het omrekent. Tenzij je gekke modellen koopt, dan gaat de prijs natuurlijk omhoog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kijk eens op www.ebay.com of in online shops.

Als je niet zegt welke dan wordt het moeilijk een prijs te noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, sorry! Die korte Allstars.
Hoi, ik loop al drie jaar op all stars uit amerika.
De gewone stoffen variant komen op 2 paar voor 50 dollar. Ik heb ook een paar zwarte leren en die waren 75 dollar. Het rubberen paar dat ik heb was 50 dollar. Maar waar je op moet letten is of je ergens naar een DolpihnMall kan, je betaald entree om in zo'n giga overdekt winkelscentrum te komen maar dan heb je ook wat, Daar vind je ook een Converse winkel waar je een stuk goedkoper uit bent. Veel plezier daar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een paar leren all-stars in NY gekocht, voor 40 dollar! Bij Foot-locker

Het is dus inderdaad waar dat ze in Amerika veel goedkoper zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normale modellen rond de 35-40 euro