Water overheen doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een haarmasker gebruiken.
Of lekker goedkoop, je haar insmeren met mayonaise, dit een half uur laten intrekken en dan goed spoelen en wassen.
In mayo zit ei en olie, die je haar minder droog maken en iets zuur waar je haar van gaat glanzen.

Verder niet te vaak fohnen (of goed beschermen met een fohnspray). Laat het liever aan de lucht drogen.
Een beetje wax in je haar kneden kan het er ook minder droog laten uitzien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik hydraterende shampoo en bijbehorende cremespoeling van herbal essence. Werkt best goed hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip uit oma's tijd: Behandel je haar met een dikke prop tissue met slaolie of olijfolie. In laten trekken. Liefst een nacht en dan een dikke handdoek op je kussen leggen. 's Morgens twee keer met milde shampo uitwassen. Werkt!