Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik sandalen met een goed voetbed vinden?

Ik ben al een jaar of 3 opzoek naar nieuwe sandalen, en wil nu écht eens een zomer niet constant op warme, dichte schoenen moeten lopen.
Door scoliose en gewrichtsafwijkingen heb ik vrij dikke steunzolen. In sandalen kunnen deze natuurlijk niet, maar om er toch af en toe op te kunnen lopen zoek ik naar sandalen met een goed voetbed. Ik heb holle voeten dus ik zoek naar sandalen die op die plek steun geven, net als mijn zooltjes. Een voorbeeld zijn Birkenstock slippers, dus met een bolling in het voetbed. Deze kan ik echter niet aan, ik heb er te smalle voeten en de sandalen moeten het liefst aan de achterkant wat steun geven, of in elk geval goed om mijn voeten sluiten.
Ik ben een studente, dus wil wel een beetje leuke sandaaltjes!
Wie weet er een fijn merk, prijs speelt geen rol!
Ik zou het echt ontzettend fijn vinden om ook eens op sandaaltjes te kunnen lopen :)

Toegevoegd na 25 minuten:
Het liefst zou ik sandalen met een teenstuk willen, dit ivm de steun en het snel schuiven van mijn smalle voeten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
2.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er zijn schoenmakers en schoenenwinkels die gezondheidsschoenen op maat maken, vraag daar eens of ze ook slippers maken. Deze krijg je waarschijnlijk ook vergoedt door je zorgverzekering. Eerst informeren bij je zorgverzekering, voordat je besteld.
De kosten hiervan zijn wel hoog, maar dan heb je wel slippers die je de hele dag kunt dragen, in het model en kleur die jij wil..
Erna55
8 jaar geleden
Alleen jij kunt zelf voelen of sandalen goed voelen.
Ik weet dat Teva sandalen heeft die op alle manieren verstelbaar zijn en ook een redelijk voetbad hebben. De prijs is van 40 tot 90 euro.
Maar je zult zelf moeten passen.
Teva schoenen vind je o.a. bij out- door winkels. Bever, etc.
Kijk maar even bij :
http://www.teva-eu.com/nl/women-sandals-active/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden