Wat is jouw favoriete Parfum of Aftershave? en waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

het liefste gebruik ik Opium van Yves Saint Laurent... maar vanwege de kosten neem ik ook genoegen met Papaver...

en XiniX ruikt het verschil toch niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol

Andere antwoorden (23)

Mijn lievelingsparfum is Angel.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is van Thierry Mugler toch ook? Moet je ook eens Eau de Star proberen!!
Crave van Calvin Klein
Paco rabanne Ultraviolet

Waarom? Ruim maar eensss.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal ik dan binnekort is gaan doen !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paco rabanne Ultraviolet juisssttt...maaruh jij bent toch een man???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen kunnen parfum toch ook lekker vinden ruiken.. Bij hun partner bijvoorbeeld?
Ik heb het liefst dat mijn vrouw alleen Channel aan heeft.

Toegevoegd op 04-06-2009 22:33:46
Chanel 5 ;o)

Ik ben zelf meer van Hugo Boss
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Channel 5 of Chanel 5?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha, ik zie het nu pas. Dom dom..
Mijn eigen zweet, volledig autheniek en onoertroffen. Zelfs de beste Chinezen kunnen het niet namaken. En het stinkt ook een stuk minder dan de gemiddelde parfum. Vooral het zweet na noeste arbeid is werkelijk waar onovertroffen. Maar let op, productie gelimiteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen. Naturel is lekkerder.
Goed verzorgd heeft geen kunstmatig luchtje nodig.

Toegevoegd op 04-06-2009 22:04:56
Ooit was het Salvador Dali.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Papaver van ... (ik weet niet eens van wie dat is) maar ik word verliefd als ik het bewust ruik...

vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Word je verliefd op het luchtje of krijg je het gevoel dat je verliefd bent?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele goede opmerking... +1 Ik krijg het gevoel dat ik verliefd ben... Waarop weet ik dan weer niet, maar komt met het ruiken van dat luchtje op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahah, wat grappig zeg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Papaver is een namaak van Opium van Yves Saint Laurent...
en XiniX voelt zich natuurlijk verliefd omdat ik dat altijd gebruik...
geur-associatie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt dat daardoor... Tjee dat wistiknie...
Le must van Cartier voor mezelf. Past gewoon goed bij mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iceberg Twice, omdat het gewoon bij mij past
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind Puma erg lekker.. Maar veel verschillende heb ik niet gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fuel for Life van Diesel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Armani, is een beetje een persoonlijk iets geworden...
Koop geen ander merk en krijg altijd dat merk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hugo Boss - Pure
Armani - Acqua di Gio
Burberry - Touch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I love love van Mochino en Coco Mademoiselle van Chanel

Waarom? Omdat ze beiden heerlijk ruiken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gucci Rush. Gebruik het al vanaf de lancering. Waarom? Mooie flacon, merk spreekt me aan, geur is geweldig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
esprit woman.
omdat ik overheersend wil zijn, en niet mijn parfum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen. Ik kan er niet tegen, krijg er hoofdpijn van. Ik vind het dan ook heel fijn dat mijn vriend een hele neutrale aftershave heeft en ik wel zijn lichaamsgeur kan ruiken. Eigenlijk is dat wel de beste parfum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Blossom;

Whatever's on sale this week....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het allerlekkerste luchtje wat ik ooit heb gehad is Obsession van Calvin Klein, als ik dat op heb komen zelfs wildvreemde mensen naar me toe om te zeggen dat ik zo lekker ruik en vragen ze wat het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kenzo Air is echt mijn geur. Beetje vreemd flesje, dat wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fragile by Jean Paul Gaultier for Women
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"First" van Cleef en Arpel - gebruik ik al jááááren, en is mijn "handtekeningluchtje" geworden. Ik vind, afhankelijk van zomer of winter, ook andere luchtjes lekker, zoals Paris, Amazone, Liz Claiborne, Silences - maar na een paar weken ben ik daarop "uitgeroken". Het zijn allemaal niet-moderne luchtjes - als ik iets nieuws opspuit, zeggen mensen dat ik naar een wc-verfrisser ruik.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eau de Star van Thierry Mugler... Zo intens en zo MIJN geur!! Blijft lang hangen en krijg er ook altijd complimenten over, ben dus niet de enige die 'm lekker vindt!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gloria Vanderbilt, is niet te overheersend, betaalbaar en het schijnt dat veel mensen het lekker vinden want ik krijg regelmatig complimentjes dat ik lekker ruik.

Maroussia vind ik ook erg lekker, krijg dan altijd een zon-zee- en strand associatie :)