Wat is jouw favoriete Parfum of Aftershave? en waarom?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

het liefste gebruik ik Opium van Yves Saint Laurent... maar vanwege de kosten neem ik ook genoegen met Papaver... en XiniX ruikt het verschil toch niet...

Mijn lievelingsparfum is Angel.

Crave van Calvin Klein Paco rabanne Ultraviolet Waarom? Ruim maar eensss.....

Ik heb het liefst dat mijn vrouw alleen Channel aan heeft. Toegevoegd op 04-06-2009 22:33:46 Chanel 5 ;o) Ik ben zelf meer van Hugo Boss

Mijn eigen zweet, volledig autheniek en onoertroffen. Zelfs de beste Chinezen kunnen het niet namaken. En het stinkt ook een stuk minder dan de gemiddelde parfum. Vooral het zweet na noeste arbeid is werkelijk waar onovertroffen. Maar let op, productie gelimiteerd.

Geen. Naturel is lekkerder. Goed verzorgd heeft geen kunstmatig luchtje nodig. Toegevoegd op 04-06-2009 22:04:56 Ooit was het Salvador Dali.

Papaver van ... (ik weet niet eens van wie dat is) maar ik word verliefd als ik het bewust ruik... vandaar...

Le must van Cartier voor mezelf. Past gewoon goed bij mij.

Iceberg Twice, omdat het gewoon bij mij past

Ik vind Puma erg lekker.. Maar veel verschillende heb ik niet gehad.

Fuel for Life van Diesel

Armani, is een beetje een persoonlijk iets geworden... Koop geen ander merk en krijg altijd dat merk.

Hugo Boss - Pure Armani - Acqua di Gio Burberry - Touch

I love love van Mochino en Coco Mademoiselle van Chanel Waarom? Omdat ze beiden heerlijk ruiken

Gucci Rush. Gebruik het al vanaf de lancering. Waarom? Mooie flacon, merk spreekt me aan, geur is geweldig.

esprit woman. omdat ik overheersend wil zijn, en niet mijn parfum.

geen. Ik kan er niet tegen, krijg er hoofdpijn van. Ik vind het dan ook heel fijn dat mijn vriend een hele neutrale aftershave heeft en ik wel zijn lichaamsgeur kan ruiken. Eigenlijk is dat wel de beste parfum.

Ha, die Blossom; Whatever's on sale this week....

Het allerlekkerste luchtje wat ik ooit heb gehad is Obsession van Calvin Klein, als ik dat op heb komen zelfs wildvreemde mensen naar me toe om te zeggen dat ik zo lekker ruik en vragen ze wat het is.

Kenzo Air is echt mijn geur. Beetje vreemd flesje, dat wel.

Fragile by Jean Paul Gaultier for Women

"First" van Cleef en Arpel - gebruik ik al jááááren, en is mijn "handtekeningluchtje" geworden. Ik vind, afhankelijk van zomer of winter, ook andere luchtjes lekker, zoals Paris, Amazone, Liz Claiborne, Silences - maar na een paar weken ben ik daarop "uitgeroken". Het zijn allemaal niet-moderne luchtjes - als ik iets nieuws opspuit, zeggen mensen dat ik naar een wc-verfrisser ruik.......

Eau de Star van Thierry Mugler... Zo intens en zo MIJN geur!! Blijft lang hangen en krijg er ook altijd complimenten over, ben dus niet de enige die 'm lekker vindt!!!

Gloria Vanderbilt, is niet te overheersend, betaalbaar en het schijnt dat veel mensen het lekker vinden want ik krijg regelmatig complimentjes dat ik lekker ruik. Maroussia vind ik ook erg lekker, krijg dan altijd een zon-zee- en strand associatie :)

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100