men heeft t vaak over 1 van de 7 schoonheden van een persoon , welke zijn dat ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.9K

Antwoorden (4)

blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar
lange wimpers, moedervlek boven je lip,amandel vormige ogen, kuiltje in de wangen, sproeten en een spleetje tussen je tanden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er was toch ook iets met al dan niet aangegroeide oorlellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat kuiltje in je onderrug?
De zeven schoonheden:

1.Kuiltjes in de wangen.
2.Donker haar en blauwe ogen of blond haar en bruine ogen. (die heb ik :) ook)
3.Lange gekrulde wimpers.
4.Amandelvormige ogen.
5.Moedervlek op je bovenlip.
6.Sproetjes. (ik vind ze geweldig)
7.Spleetje tussen je tanden.

Waar komt het vandaan?
Iedereen heeft wel eens van de zeven schoonheden gehoord. Het is echter onbekend wie de zeven schoonheden bedacht heeft. Op internet circuleren er zelfs meerdere varianten van de lijst. Waarbij de V-vormige haargrens, molligheid, bleke huid en scheel kijken ook op de lijst staan. Er zitten echter geen theorieën of oude wijsheden achter de zeven schoonheden verborgen. Iemand heeft op een dag bedacht dat er zeven schoonheden zijn en wij volgen diegene gewoon. Een aantal van deze schoonheden is wel te verklaren. Bijvoorbeeld donker haar en blauwe ogen. Dit wordt als een schoonheid gezien, omdat het niet vaak voorkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zeven schoonheden zijn kleine uiterlijke kenmerken van het gezicht, die worden gezien als onderstrepingen van schoonheid van het gezicht zelf.

De zeven schoonheden zijn:

1.Blauwe ogen met bruin haar of bruine ogen met blond haar
2.Lange en gekrulde wimpers
3.Moedervlekje links of rechts boven je lip
4.Spleetje tussen de tanden
5.Sproeten
6.Kuiltjes in je wangen
7.Amandelvormige ogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zeven schoonheden zijn:

1.Donker haar en hele lichte ogen
2.Licht haar en hele donkere ogen
3.Een moedervlekje net boven je lip
4.Lange en gekrulde wimpers
5.Amandelvormige ogen
6.Sproetjes
7.Kuiltjes in je wangen

Maar trek je niet te veel aan van deze zeven schoonheden. Wat de een mooi vindt, vindt de ander niet zo mooi en andersom.