Waarom stinken sommige mensen heel erg en hor kan dat? bijvoorbeeld mijn buurjongen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compliment voor je beleefdheid!

Antwoorden (3)

Dat kan verschillende oorzaken hebben; bijvoorbeeld gebrek aan hygiëne, maar het kan ook een lichamelijke oorzaak hebben, waar de persoon zelf niet veel aan kan doen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
U beschrijft de geur niet, dus kan het van alles zijn.
Door ziekte, alcohol, drugs of medicijngebruik kan men een nare lichaamsgeur ontwikkelen.
(oa maagproblemen, slecht gebit etc)

Ook het niet goed verzorgen van het lichaam na een sanitaire stop kan een oorzaak zijn.
Dan rest nog vuile onder en bovenkleding die daar debet aan kunnen zijn.

Kijk eerst hoe de wind staat en spreek hem daarover aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een reden kan zijn dat kleding te lang gedragen wordt. Dagen achter elkaar zonder lekker fris te wassen.