is er een korset dat je zelf aan kan doen?

hallo,
ik wil heel graag een korset maar ik wil niet dat iemand deze voor mij strak moet trekken. ik vind het niet erg als dit één keer moet en dat ik het daarna zelf zonder hulp aan kan doen. ik ben ook vaak alleen dus het zou erg praktisch zijn. ik weet alleen niet of zo'n korset bestaat. en zo ja waar kan ik het kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Ik denk dat dit wel iets voor je is, een korset met haaksluiting aan de voorzijde en vetersluiting aan de achterzijde. Je hoeft maar 1 kant te openen of te sluiten, om het aan of uit te trekken. De haakjes aan de voorkant zullen het makkelijkst zijn om alleen te doen.
http://www.sexylingerie.nl/bustiers-korsetten/korset-met-haaksluiting_5378.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus tjeetje Crea hoe heb je die site gevonden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen idee :) Ik kwam er nog 1 tegen die nog makkelijker is, eentje met rits van voren en veter van achteren:
http://www.uwantisell.nl/trendy-zwart-corset-met-rits.html