Porieverfijner

Ik heb onlangs een porieverfijner (pore minimizer van Sephora) gekocht en er staat op dat je het 's avonds op een gereinigde huid moet aanbrengen. Moet ik dit dan voor of na mijn nachtcrème gebruiken? Of is het ter vervanging van nachtcrème?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Aanbrengen voor de nachtcreme. Deze laten 'drogen' en dan de nachtcreme aanbrengen. De huid hydrateren is namelijk ook erg belangrijk. Bij normaal gebruik vergroot het de poriën absoluut niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je beter geen nachtcreme gebruikt.

Omdat grove poriën voornamelijk voorkomen bij een vette huid zorgen de talgklieren voor voldoende talg om de huid te beschermen tegen invloeden van buitenaf.