Waar moet je de rest van het snoer van je korset laten?

Ik heb sinds kort een korset. Met het in snoeren loop ik tegen een probleem op, ik hou heel veel snoer nog over, hij sleept dan over de grond als ik het zo laat.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Je bedoeld de veter denk ik. Je kunt hem iets korter maken, let er dan wel op dat hij niet uit je korset schiet, als je dat losser doet. Je kunt de veter ook in je broek of rok verstoppen, of desnoods om je buik binden. Een grote strik erin maakt het ook korter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik maakte er altijd een flinke strik in, dat vondt ik ook wel mooi eigenlijk.