Welke van de 2 knopen moet ik dicht doen bij een gala-avond?

Ik heb een soort zakenman pak voor een gala-avond. Er zitten 2 knopen in het 'jasje'. Welke van de 2 moet ik dicht doen? Of geen van de 2?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

De onderste knoop laat je altijd open. Als je jasje twee knopen heeft, doe je dus alleen de bovenste dicht.

Als je gaat zitten, doe je ook de bovenste open.
bamibal