Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke vans schoenen zijn ook voor heren?

Er zijn verschillende modellen, in welk model moet je echt niet gaan lopen en welk model wordt het meest gedragen?
En waar kan je ze het goedkoopst krijgen?
Zijn er trouwens ook alternatieve merken, of is het raar om in namaakvans te lopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
652

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mij zijn Vans Era's voor zowel vrouwen als mannen. En alternatieve merken hoeven niet perse ''raar'' te zijn. Ikzelf heb bij de H&M ook een soort van neppe vans gekocht, maar ik vind ze zelf er leuker uit zien dan de echte vans. Heb er een hoop complimenten over gekregen, dus dat zal wel goed zitten neem ik aan. Je word denk ik wel raar aangekeken als het zeg maar egt ''replica vans'' zijn, daarmee bedoel ik dat het echte namaakvans zijn en dat er bijvoorbeeld geen ''Vans'' op staat maar "Wans'' ofzo. Maar gewoon hetzelfde soort model schoen, alleen dan niet van Vans is niks mis mee;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De Vans Era Lo Pro zijn de beste, die vindt je op eBay gemakkelijk voor 35 euro (incl levering)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vans era gewoon, kan bij zowel man als vrouw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ze in mannenmaten hebt zijn ze voor mannen. En de meeste zijn er trouwens in mannenmaten dus lekker kopen en dragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Baxter, Holder, Classic, Atwood, Transitor en nog wel meer types zijn allemaal verkrijgbaar voor heren.
Bijgevoegd linkje geeft je van 5 verschillende webshops de herencollectie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vans op de dunne zolen zijn een "no go" voor mannen. Voor vrouwen vind ik ze ook niet leuk trouwens:p. Dus neem die met dikke zolen. Verder moet je kijken welke kleur en model je leuk vind. Heb zelf 8 paar vans, dus ben een kenner:p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding