Waar kun je goede kwaliteit pakken en overhemden kopen in de omgeving Breda Antwerpen Rotterdam?

Ik zoek een winkel met vergelijkbare service en merken als Oger. Het mag, met het oog op de naderende crisis, een beetje scherp geprijsd zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Die plaatsen liggen wel ver uit elkaar, maar ik zou zeggen; suitsupply.

Als je dat niet wilt kun je altijd voor merk klerding kijken in een outlet natuurlijk. (veel) goedkopere prijzen dan in de "normale" winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Steppin out in Breda is wel een goede winkel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oger bij outletmall rosada te roosendaal. Aantrekkelijk geprijsde pakken en overhemden.