Heeft iemand tips voor me: ik wil graag een volwassen gothische kledingstijl hebben voor de vrije tijd, maar niet te extreem en niet te duur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

kijk eens op Marktplaats
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je toch (veel) vrije tijd hebt en creatief bent kun je overwegen om zelf dingen te maken of aan te passen.
Als je als basis goedkope kleding van Hema, Zeeman gebruikt en de zaak 'opleukt' kun je een heel eind komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Large kun je natuurlijk mooie gothic kleding kopen, die niet te duur is, als je die combineert met andere kleding kun je een leuke "eigen" style maken.
Large heeft ook leuke sierraden en accessoires.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep!Large heeft hele mooie spullen!
Ik heb daar echt al veel gekocht.
En niet alleen kleding.
Heb je er zelf wel eens iets gekocht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik ben vaste klant, maar Large is duur, naar mijn mening.
Waar ik voor mezelf altijd koop/ bestel:
www.Gothic-kleding.nl/
&
www.tweedehands.nl/../Gothic/
Ook bij de Large hebben ze supermooie kleding,sieraden etc(ook boeken,films,en Tarot-kaarten en heel veel meer)
Ze hebben ook een catalogus waar je een abonnement op kan nemen.
Ik hoef er ook niet altijd zo extreem uit te zien, ik hou ook erg van jurkjes zoals op de foto.
Ik weet niet waar je woont maar in mijn woonplaats heb je een hele grote Gothic-store met echt mooie kleding, die ook nog betaalbaar is.In grote steden zoals Amsterdam en Rotterdam zitten er zelfs meerdere.
Suc6 ermee!^^

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb de verkeerde foto geplaats!
Ik had een hele andere willen plaatsen.Dit is meer de romantische style..
Ik wilde het nog ff melden.^^
Je vindt denk ik,wel genoeg bij de link.