hoe onderscheidt je nu een echte van een valse Rolex ?

ik was een beetje aan het dwalen op marktplaats kwam op Rolex uit maar er zijn die duizenden euro kosten en sommige maar 100 euro die zijn natuurlijk niet echt lijkt me maar hoe kan het dat er zoveel zijn ?

12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Je kan deze herkennen door de volgende tips te volgen:
Het loupje niet 2,5 keer vergroot
Hij geen serial nul er heeft
Hij niet waterproof is
Het kroontje te op de wijzerplaat te dik is
Het zogenaamd wel een nieuw model is maar geen ge-etst kroontje op het glas heeft
Er geen serial nummer in de sluiting en op de band zelf staat