Wat is een beter alternatief voor wax voor krullen?

Mijn haar wordt vet, hard van de wax, en ik krijg plat haar.
Gebruik ik teveel wax of heb ik gewoon fijn haar, waardoor het snel vet wordt?

Toegevoegd na 19 minuten:
En graag een alternatief dat niet getest is op dieren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk wordt jouw haar gewoon snel vet. Ik gebruik zelf altijd de krullenmousse van Andrelon, daar gaat mijn haar supermooi van zitten en wordt het heel zacht van.

Toegevoegd na 4 uur:
je zou ook die van de Etos kunnen gebruiken, die is niet getest op dieren;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (3)

Andrelon heeft een soort creme speciaal voor krullen, een hele serie overigens

Toegevoegd na 7 minuten:
wax heel zuinig gebruiken, beetje in je hand, dan door beide handen wrijven en in je haar kneden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Krullen mousse of spray gebruiken

Ik gebruik die van L` oreal Paris Studio silk & gloss.
Daar heb je spray en mousse van. Ze werken allebei prima.
Ik heb al heel wat merken geprobeerd maar dit werkt voor mij het beste. Ik heb ook fijn haar en dit geeft mijn haar stevigheid, volume en hele mooie krullen.
Als je de mousse gebruikt is het belangrijk het op handdoekdroog haar aan te brengen en het in je haar te kneden. Gebruik kleine beetjes per keer. Dan laat je het drogen en terwijl het droogt kneed je je haar af en toe door. Dit voorkomt hard haar en geeft mooiere krullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij doet de krul control creme van andrelon het heel goed. Daarna een kleine hoeveelheid brylcreem erin, en voila! prachtig glanzende krullen!

Toegevoegd na 1 minuut:
mijn routine: haar nat maken, goed uitborstelen, met krul control creme weer ietwat in de war maken, brylcreem erin masseren en dan laten opdrogen. Dit maakt het haar compleet niet vet, en laat het prachtig glanzen en houdt het zonder pluis!