Ik heb mijn rode haar geverfd wat moet ik nu doen?

Ik heb vorig jaar mijn haar bruin geverfd en daarna nog een aantal keer bijgewerkt maar altijd vervagen de onderste plukjes van mijn haar en heb ik bovenop mijn haar erg donker waardoor er erg veel kleurverschil ontstaat wat kan ik het beste doen om mijn haar egaal bruin te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Okay, dit is natuurlijk echt heel erg vervelend.

Het beste wat je kunt doen, is weer nieuwe haar verf kopen en je hele haar verven, niet alleen de uitgroei, alles!
De beste verf om te gebruiken vind ik persoonlijk L'oreal, die dekt het beste. Ik ben platina geweest en wilde weer donker worden. Ik kocht bruine verf en mijn haar is altijd donker gebleven.

Mocht dit niet werken, dan is de kapper toch nog de beste oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je punten de kleur niet willen pakken of heel snel vervagen heb waarschijnlijk erg last van dode haarpunten. Ga een keer in de 6,7 weken naar de kapper om je puntjes bij te laten knippen. Verder heeft Redken een fijne kuur om je haar gezond te krijgen na heftige beschadigingen. Dit is de extreme lijn in de blauwe flessen, verkrijgbaar bij luxe kapsalons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het allerbeste is echt om naar de kapper te gaan. Nu het eenmaal niet meer egaal is , is het heel lastig voor een leek om het te krijgen zoals je eigenlijk wilt. Waarschijnlijk probeer je het nog eens zelf, lukt het weer niet en moet je alsnog naar de kapper.
Voor de kapper wordt het steeds moeilijker om het mooi te krijgen want het haar is al verder achteruit gegaan door al dat gedoe...
Dus: of geld uitgeven aan nog eens verf wat zeer waarschijnlijk niet resultaat geeft dat je wilt, en dan alsnog naar de kapper waardoor het alsnog een dure grap wordt.
Of wat meer geld uitgeven in één keer en dan blij zijn met je mooie nieuwe kleur. We willen allemaal wel eens een ander kleurtje... succes!