Waar kan ik een Joggingbroek kopen met elastieken enkel boorden?

Op één of andere wijzen lijken alle joggingbroeken tegenwoordig wijde pijpen te hebben. (?!)

Wij zoeken een Heren Joggingbroek die elastieke boorden heeft, OOK bij de enkels!

Heeft iemand een idee waar ze verkocht worden?
Maat L en groter...
Elke prijsklasse.

Liefst zowel wat advies voor online winkels als echte winkels.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja leuk met witte sokken eronder ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha, hmz, ze zijn grijs :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is niet fout hoor ;-)

Het beste antwoord

Koop die van mijzelf altijd bij Bristol(2 voor€15) of bij scapino.bij alletwee maat tot xxl. soms een enkele xxxl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

NIke stores, adidas stores
aktiesport

Toegevoegd na 3 minuten:
oo en OTTO :
http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-ArticleNo;sid=3AHqYIxKJRKqZMcvSxvsCOBAZRbulvcbMD5hp5ys9ZBdaaXbawhhp5ysU985oA==?ArticleNo=69046882&SearchDetail=1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er nu net een aan! :-p. Volgens mij komt die ik aan heb bij de Bristol vandaan en ze hebben vast nog wat bij 'Wehkamp"

http://www.wehkamp.nl/herenmode/sportkleding/sportbroeken/C02_A0A_AA3/?VA1=985459
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Perry sport €20,- goede kwaliteit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de scapino hebben ze er ook