wat is er aan de hand (zie extra uitleg)

sinds vorige week was mijn haar heel erg dik en iedere keer moest ik het stijlen maar toen ik eergister ging douchen bleef het opeens stijl en nu nog steeds zonder iets te gebruiken...ik heb wel een andere shampoo gebruikt dan wat ik normaal gebruik maar nu vraag ik me af of dit erg is?? of dit geen teken is van kaalheid

Toegevoegd na 15 minuten:
ow en het rare is dat ik opeens niet meer zo veel haar verlies dan eerst...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Er staat in je profiel dat je 14 bent. Dit betekent dat je midden in de pubertijd zit.

De hormonen in je lichaam houden flink huis in deze periode. Er veranderd van alles aan je lichaam, zo kan dus ook je haar veranderen in deze periode.

Als je een slag in je haar had, kan het stijl worden, of als je al die tijd stijl haar had, kan er ook ineens een slag in komen.

Vaak verlies je ook extra veel haren, in de periode dat je bijvoorbeeld ongesteld bent.

Niks ergs aan, en niks aan de hand hoor. Gewoon je hormoontjes ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hm ja dat kan ook bedankt voor je antwoord =)