Waar kan ik nu nog de garnier clean detox scrub kopen??

Ben al bij veel verschillende drogisterijen geweest, maar zonder resultaat. Ken je een winkel in tilburg die dit nog verkoopt of anders een betrouwbare nederlandse webshop misschien??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Bij ons bij de DA, maar ik woon niet in Tilburg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb op google voor je gezocht maar heb niets kunnen vinden. Ik heb ook op de site van Garnier gekeken. Daar vond ik ook niets maar er is een nummer wat je kunt bellen als je informatie wilt over hun producten en waar je het kunt kopen: 023-5499446

http://www.garnierzorgvoorjezelf.nl/_nl/_nl/programmes/faq/questions.aspx?tpcode=PROGRAMMES^FAQ^SKINCARE#