War kan ik deze schoenen kopen?

En hoe duur kosten ze ongv? En kan je ze alleen online kopen? Zoniet waar dan wel? Het zijn deze schoenen: Nike Dunk SB High – Premium SB MF Doom

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Als je op deze site kijkt, heb je alle aangemelde verkoopadressen bij elkaar:

Hier Dunk Schoenen
Ontdek De Best-Price Vergelijksite En Kies Je Dunk Schoenen Bewust!
www.dunk-schoenen.koopje24.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan hem kopen in de manus skateshop voor 99.95 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze sneakers zijn nog wel te vinden op Engelse sites of in Nederland op Marktplaats en EBay,even googlen.Je zou het ook kunnen proberen bij footwear.
www.footwear.nl
Ik ben ze niet tegengekomen,wel Nike Dunk High Premium Zoom,maar ik heb ook niet echt uitgebreid gekeken.Deze kosten 119,00 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nederland.0nike.com/dunk-high-premium-sb-mf-doom-edition-p-22.html?zenid=de56c9ee176a0bc0ff5f4e39ba3ebd05

Op deze pagina stonden er nog 78 op voorraad (on stock) voor de prijs van 82.39€
(16% korting )

Groet:Zoekertje