weet iemand wat een Pandora Trainingspak is?

Ik heb gister een Trainingspak van Pandora bij de kledigbank gevonden
zoals u ziet is het Olds cool maar ik kan niks over het merk zelf vinden weer iemand de geschiedenis van dit merk?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
Weet je zeker dat de naam Pandora klopt? Ik kan alleen maar sieraden vinden met dat als merk.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Olds cool ; leuk gevonden. :-D

Antwoorden (1)

Het moet Diadora zijn wat je bedoelt. Dit is een merk voetbalkleding. Google maar eens :)

Toegevoegd na 11 uur:
Pandora was dus een merk wat door Scapino werd verkocht in de jaren '90. Helaas niets speciaals dus dat merk. Maar nog steeds Old skool hoor ;)

Toegevoegd na 13 uur:
Helaas geen voorbeeld. De pakken zijn natuurlijk al lang afgedragen. Behalve deze dan. Een echte klassieker :)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat zou ook nog kunnen. Ik dacht, logo's worden nog wel eens veranderd door de jaren heen. Weet je dat zeker? Van de scapino bedoel ik. Of bedoel je het soort winkel als Scapino?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Plaats een link waarin een pak staat van dat merk en te koop was bij Scapino, dat bevestigd je antwoord.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het pak komt mij ook vaag bekend voor hoor! Maar ik was toen nog maar 8 jaar. Ik heb even heeeeel erg m'n best gedaan, maar idd is het gewoon niet te vinden. Als er al 1 te vinden is, in ieder geval niet op merk. Ik heb ook wat schoolfoto van toen bekeken maar niets. Dat iemand het zich nog herinnert is al heel wat, denk ik. @wrk132 ik durf het bijna niet te vragen, maar zou je misschien een foto hebben waarop je het pak aan hebt? En wil je die dan uploaden? Dat zou wel heel erg Cool zijn :)