Originele naam voor mijn nagelsalon gezocht!

Binnenkort start ik mijn eigen nagelsalon en nu zoek ik een pakkende en originele naam. Liever niet iets met mijn eigen naam, dat hebben al veel nagelstylistes. Een naam in een andere taal of met een bepaalde betekenis.. Ik sta overal open voor, dus alle creatieve en originele ideeën zijn erg welkom!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Perlette, Frans voor pareltje. Toegevoegd na 3 minuten: Kun je meschien hier en daar nog wat aanpassen, dat je parel nagels krijgt, in het Frans.

The Prince of Nails.

Professionails?

NAIL IT!

Tante Nail

Nail & Co. Long Lasting Na-gel Lak'aan Flash Royal Nails

Holy hands rockin' nails fierce fingers funny fingertips

cat nails

nailtje

Twinkle Nails Tres Jolie Nail Touch TipTop Nails Unlimited

NailArt of Nail Art Beauty Nail

Perfect Nails

Tip-Top.

* Nice Nails * Bello chiodi (Italiaans) Bello uñas (Spaans)

- Fingerspitzen

Magic of Nails.

- Handwerk - Fingertips - Salon 10 (i.v.m. 10 vingers) - Manicare - Proud Nails - Nails and Talk - Happy Nails

Kruidnagel. Styx nailstudio.

't Klauwtje. Toegevoegd na 2 uur: Onderweg in de auto schoot me te binnen:'Scratch my back.'

Final Nails! Toegevoegd na 2 uur: Tip-top wordt al veel gebruikt, toevallig een salon hier in de buurt.

Neeels (inderdaad met 3 e's)

Nails 4U spreek uit: neels for you

Prinsessen Nageltjes Beauty Nails The Nailsalon

The Nail Pregos felizes (Fijne/leuk nagels in het portugees) Spikar (zweeds voor nagel) Witte maan, Luna bianca (italiaans), Lune blanche (frans)

salón de beleza = nagel salon in het Gallicisch

Ik vind the nailsalon van kooowitje een goede metdaaronder je eigen naam: by ....

Let Me Nail You ;-)

Bij de hand...

''Hands down'' ''Elegant'' ''Fiarynails'' in plaats van fairytales. En succes met je salonnetje ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100