waar verkopen ze paarse effen shirts met v-hals?

het liefst slim-fit om onder een soort vest te dragen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Bij WE Men heb je altijd erg mooie shirts.
Je hebt ze daar allemaal; V-hals, basic en slim-flit. Ze zijn ook in elke kleur verkrijgbaar.

Heb er laatst nog gewinkeld en ze hadden een rek staan met alleen V-hals t-shirts in alle kleuren die je maar kan bedenken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok ik kom vaak alleen de verkeerde kleuren tegen. Ik moet een lichte kleur blauw of paars hebben.
Amadea
12 jaar geleden
Bedoel je dan niet lila in plaats van paars, Always?

Andere antwoorden (1)

Bij Coolcat of The Sting verkopen ze standaard dit soort truitjes. Ik geloof dat ze ook slim fit zijn maar weet het niet 100% zeker.