dood betekend niet dat het niet meer 'gevoed' kan worden.

Zoals leer beter wordt van af en toe in de was zetten, zo zijn er ook stoffen die voor de dode haren goed zijn.

Toegevoegd na 7 minuten:
Je zou zelfs kunnen zeggen dat OMDAT het dood is, het extra belangrijk is om goed voor je haren te zorgen: Er komen immers op natuurlijke wijze geen onderhoudsstoffen bij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

haar heeft aan de buitenkant schubben, die zich kunnen openen of sluiten.
gesloten schubben: glanzend haar.
hair repair zorgt ervoor dat de schubben zich sluiten.
14 jaar geleden
Reclamejongenswerk... Ze hebben het al zo vaak herhaald, iedereen is er nu van overtuigt dat het waar is... Jij en ik weten beter, dat het onzin is...

Hair repair is onzin, het is dood en niet kapot, dus er is niets te repareren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ergens vet in smeert, gaat het mooi glimmen. Zodoende!