Ben jij je eigen merk? Heb je jezelf een bepaalde stijl aangemeten?

Zo ja, waarom past die bij jou?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ieder mens is uniek en zo ook wil het bedrijf zijn kenmerk dus logo. Het bedrijf wil kenemerken, maar wij zijn ons eigen kermerk met onze eigen specifieke kanten van ons zijn. Sommige mensen hebben een eigen kenmerk eigenschap. De mode, haardracht sierraden kleurkleding zijn daar een onderdeel van. Mensen hebben zelfs visite kaartjes nodig als bijdrage van hun kenmerk. Vaak hangt hun leven dicht tegen hun beroep aan. Advocaat, accountmanager etc. Maar wat heel leuk is dat er steeds meer mensen hun eigen kenemerk gaan gebruiken . Ik ben daar èèn van. Op mijn visistekaartje staat geen ernstig ziek zijn want ik ben gewoon een mens, maar kenemerkend van mij is dat ik een levensgenieter ben, en dat kenmerkend van mijn eigen zijn staat letterlijk op m`n kaartje. Levensgenieter, meer mensen gaan van de verzakeling af en durven hun eigen identiteit in wat ze zijn te tonen. De stijl van jou, is jouw kenmerk, en durf te laten zien wie jij bent met welke specialiteiten. Addy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik ben zeker mijn eigen merk. Ik sta garant voor kwaliteit met een goude randje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk ben ik dat, mensen zijn, evenals de meeste andere apen, sociaal van aard. Ze zijn bijzonder bedreven in het gebruik van communicatiemiddelen voor zelfexpressie, uitwisseling van ideeën, en organisatie. Je bent een product van je omgeving welke door ontwikkeling en verandering tot een persoonlijke en sociale identiteit, lees: persoonlijk merk wordt gevormd.

Toegevoegd op 24-06-2009 10:19:16
waarom past die bij jou?

Omdat ik de enige ben die de weg naar deze "identiteit" heeft afgelegd. Indien dit "eigen merk" niet bij mij zou passen ben ik niet eerlijk naar mijzelf en mijn omgeving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben uniek, dat is het merk, voor een ieder...

Ik zet altijd drie puntjes achter een regel, dat is mijn handelsmerk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar bij je laatste regel deed je dat mooi niet schat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook altijd die neiging... maar ik probeer erop te letten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel goed... wees altijd altijd, alsof je dat ooit niet kunt doen of ooit niet zo geweest bent... :-))
Starbless is een geregistreerde auteursnaam. En om precies te zijn die van mij!

Daarbij is Starbless in een bepaalde groep van 'levensovertuiging' een mythe. En dat imago hou ik graag in stand...