Welk model eastpak is het meest geschikt voor school?

ik ga naar de brugklas en wil weten welke tas het meest geschikt is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

De gewone Padded Pack'r zoals die eigenlijk heet. 24 liter inhoud en is al 4 jaar ruim voldoende voor mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat hij/zij zegt.

Andere antwoorden (3)

Ligt er een beetje aan hoe je je tas inpakt, als je je boeken zorgvuldig in je tas stopt en ze er niet zomaar ingooit zou ik een standaard model nemen (die gebruik ik zelf ook en het bevalt goed) als je dat niet doet en je boeken er niet netjes in doet is een groter model misschien handiger. Ik moet je wel zeggen dat een grote tas (die ze waar ik hem gekocht heb aanraden) extra gewicht is, ik heb het getest met een vriendin die die tas had. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik had eerst altijd een schouder eastpack tas die zitten toch niet fijn omdat het gewicht aan een kant van je lichaam hangt. dus een gewone eastpack op de rug raad ik je aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een rugzak.