Hoe krijg ik minder sproeten?

In de zomer krijg ik altid iets meer sproeten, niet veel maar ik vind ze niet mooi, wat kan ik ertegen doen? Ik smeer mijn gezicht altijd in en zit niet heel lang in de zon ofzo...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Je sproetjes worden donkerder van de zon, dus als je een zonnecreme gebruikt met een hoge beschermingsfactor, zullen ze minder kleuren in de zomer.
Hoe ouder je wordt, hoe minder duidelijk ze worden.
Het schijnt dat je ze kunt laten laseren, maar dat kost een hoop geld en eigenlijk zijn sproetjes natuurlijk hartstikke leuk.
fremar
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yes en een +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord. En als je jonger bent vind je ze vaak onwenselijk en niet mooi. Maar het gekke is dat vooral iets oudere ze juist leuk en grappig vinden vooral bij "meiden". Ze tonen jeugdig en worden bij kleine aantallen door anderen vaak juist helemaal niet als lelijk gezien, verre van zelfs.

Andere antwoorden (3)

Je kan er niet zo aan doen maar je als je lang met je gezicht in de zon zit wordt je gezicht ook bruiner en zie je de sproeten minder goed ; )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ze wel minder zichtbaar maken,maarals je minder wilt moet je ze operatief laten verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dit middel het heet Schwanenweiss, en is gebaseerd op een quckzilverconcentraat dat het pigment wegneemt.
Je ziet ze na een paar behandelingen echt niet meer.
Hieronder een duitse site waar erover gesproken word
Succes!

Voor plm 10 euro heb je al een potje, maar je moet je het wel bestellen in Duitsland.
https://www.pharmeo.de/product_info.php/info/p399350_FRUCHTS-Schwanenweiss-verstaerkt-30-ml.html/XTCsid/7fecf5a8494c62acdf385fe3bf49a483
Het werkt echt heel goed, misschien moet je het eens aan je huisarts vragen, drogisterijen hebben het zeker niet, sommige leveranciers aan apotheken zullen het zeker wel kunnen bestellen.