Hoe kom ik het snelst aan een compleet punk uitfit?

Het is voor een bedrijfsfeest, dus graag ook zo goedkoop mogelijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ga naar de kringloopwinkel en zoek wat zwarte kleren uit Met gewoon een shirtje en een strakke zwarte of grijze(spijker)broek kom je al een heel eind. Pik meteen wat buttons op als je er toch bent. Een colbertje dat er totaal *niet* bij past volgens conventionele smaak helpt ook, net als een hoed en een smalle stropdas.

Ga vervolgens naar de HEMA of een fourniturenzaak en haal een doosje veiligheidsspelden.

Door naar de drogist of euroland voor het goedkoopste potje zwarte, blauwe of paarse nagellak dat je kunt vinden.

Maak scheuren in je zojuist gekochte zwarte broek, speld buttons op je shirt of colbertje in groepjes bij elkaar en leuk het geheel op met veiligheidsspelden. De smalle stropdas knoop je zeer losjes om je nek.

Lak je nagels (niet noodzakelijk allemaal dezelfde kleur), breng wat zwarte oogschaduw aan en doe je haar zodat het eruit ziet alsof je het absoluut niet hebt gedaan.

Toegevoegd na 6 minuten:
Of, als je het kan hebben, ga je voor zoiets als in de volgende foto: extreem kort rokje, gescheurde panty, zwart strak singletje en met een spuitbus een rare kleur in je haar. Een plak-tattoo maakt het geheel af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
+1, leuke tips!
waren de buttons en stropdas niet meer "ska"?
hihi wat is het al weer lang geleden he ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit dit antwoord klinkt ervaring :) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel, denk dat het een super punk uitfit word

Andere antwoorden (4)

plaatjes bekijken hoe je er precies uit wil zien
naar de kringloop winkel
en daar alles bij elkaar zoeken

kettingen bij de bouwmarkt
en gel heehl veel gel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je komt denk ik al een heel eind als je een complete verpakking veiligheidsspelden door een zwart t-shirt jast.
en dan een rubberen rat van de feestwinkel op je schouder vastmaken.
succes en leef je uit! :)
14 jaar geleden
Zeep in je haar, het liefst van een blokje, en dan een hanekam met punten, pas op voor de regen! Kledingadvies heb je al zat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Teken met stiften tekens op een oude spijkerbroek, maak er rafels en scheuren in. toepeer je haar en steek er allemaal van die dunne gekleurde rietjes in. en overdrijf met sieraden.