Bestaan er echt deodorants voor vrouwen die het groeien van haartjes onder je oksels doet vertragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Dat doet de reclame jouw geloven ja. Of het echt waar is, is maar op één manier achter te komen en dat is door het uit te proberen.

Aangezien het een nieuw product is denk ik niet dat je al reviews zult vinden op deze website of op een andere.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er is er 1 van nivea die ik ken. Volgens mij werkte die wel maar kreeg er vlekken van in mijn shirts die er niet meer uit wouden. Van nivea heeft een paarse kleur. Licht paars. Groetjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De reclames zeggen allemaal van wel, maar volgens mij maken ze de haartjes alleen zachter. Dus als je okselhaar weer gaat groeien lijkt het alleen maar of je minder haar hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou daar niet zonder meer van uitgaan. Sterker nog, ik zou dat niet geloven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De makers ervan zeggen van wel. Ik heb echter ervaren dat het resultaat tegen valt. De haartjes komen naar mijn mening iets zachter terug na het scheren en het gebruik van deze deodorant, maar ze blijven wel gewoon net zo hard doorgroeien.
Deze deodorant heb ik gebruikt;
Dove Hair Minimising Deodorant.
In de link die ik heb bijgevoegd is de productevaluatie te lezen van gebruikers van deze deodorant.